Stížnosti
Stížnosti a připomínky - postup pro vyřizování:
	Připomínky či stížnosti lze podat u staniční sestry, vrchní sestry, primáře, popřípadě na ředitelství nemocnice. Stížnost v písemné podobě lze poslat poštou nebo vhodit do schránky ve vstupní hale nemocnice.
	Za písemné podání se považuje také stížnost zaslaná e-mailem. Všechny neanonymní stížnosti jsou
evidovány, a projednány příslušným vedoucím pracovníkem s těmi zaměstnanci, jichž (jejichž kompetencí) se stížnost týká.
evidovány, a projednány příslušným vedoucím pracovníkem s těmi zaměstnanci, jichž (jejichž kompetencí) se stížnost týká.
	O projednání se provádí zápis. Stěžovatel je nejdéle do 30 dnů vyrozuměn o vyřízení stížnosti.
	Požadujete-li písemnou odpověď o řešení stížnosti, je třeba podat stížnost písemně, nebo elektronickou poštou (pomocí níže uvedeného odkazu), s uvedením svého jména a adresy, e-mailové adresy, popř.telefonu.
	 
	Nemocnice Roztoky
	Tiché údolí 376
	252 63 Roztoky
	tel.: 220 911 032
	email.: sekretariat.roztoky@rhg.cz
		
			Kde nás najdete?